Shoplog Wat Maakt Je Mooi

Ik zag de webshop een aantal keer voorbij komen en het begon heel erg te kriebelen om een bestelling te plaatsen. Wat Maakt je Mooi heeft dierproefvrije en vegan producten die allemaal met de hand gemaakt zijn. Dat betekend dat ze dus vers zijn! Voordat ik het wist plaatste ik 6 producten in mijn winkelmandje. 


Wat mij zo vrolijk maakte is de leuke, maar toch simpele verpakking die erg persoonlijk is en dat vind ik nog leuker dat al dat hele 'luxe'. De producten van Wat Maakt Je Mooi zijn al heel luxe in gebruik dus wat wil je nog meer? Vandaag laat ik slechts een fractie zien van de producten, als ik de producten uitgebreid getest heb zullen er ook reviews op mijn blog verschijnen. 

Shea & Macadamia Face Custard 
De face custard met shea en macadamia is een dag- en nachtcreme die te vergelijken is als een puddingbroodje, want de structuur is vergeleken met die pudding in dat broodje. Het bevat shea boter, macadamia olie en aloe vera. Het kan gebruikt worden door alle huidtypen, maar voor de droge en rijpere huid is dit product erg bijzonder! Voor 120ml betaal je €8,95

Mean Green Soap Free Cleanser en Carrot & Avocado Face Mask 
De mean green soap free cleansing is een cleansing bar om je gezicht mee te reinigen. Als je de cleanser masseert op je huid maakt het vuil en oneffenheden los en kan je het zo van je gezicht wassen. Voor 95 gram betaal je €8,95.

De carrot & avocado face mask is een masker waar heel veel goede ingrediënten zitten die alle huidtypen kan verdragen. Het bevat oliën van wortel en avocado voor een diepe en hydraterende werking. Met dit masker krijgt je huid de schijf van 5! Voor 90 gram betaal je €6,95

Pamper Me Hairmask
Soms moet je je haren ook eens verwennen en dat kan met de pamper me hairmask. Deze haarmasker met cocosolie verzorgd je haar van binnenuit. Daarnaast bevat het nog meer ingrediënten die je haarstructuur verbeterd en de de haargroei stimuleert.Voor 180ml betaal je €8,50

Twilight Dust Fluffy Body Butter 
Toen al mijn body lotions en body butters op waren had ik een hele goede reden om ook een fluffy body butter genaamd twilight dust in mijn winkelmandje te gooien. Deze body butter dringt door je huid heen en laat een beschermlaagje achter, daarnaast helpt het bij het vernieuwen van de huidcellen en het verbeterd de elasticiteit van de huid. Als laatst is het vochtbindend voor een soepele huid. Het is dus een multifunctionele body butter waar ik snel meer over ga vertellen. Voor 280ml betaal je €9,95.

Marshmallow Soap Bubbling and Floating
Als laatst deed ik de marshmallow soap bubbling and floating in mijn winkelmandje. Deze schattige marshmallow zeepjes kunnen op verschillende manieren gebruikt worden. Je kan het in bad doen en je kan het onder de douche gebruiken om mee te wassen. Daarnaast liggen ze ook nog eens erg leuk in een schaaltje. Spoiler alert!!! Ze ruiken heeeeerlijk. In zo een doosje zitten 10 van die zeepjes en kosten €4,95.


Heb jij al weleens op Wat Maakt Je Mooi besteld? 

Geen opmerkingen