NYX High Definition Blush - Taupe

NYX is voor mij bekend als een merk met goede lipproducten, verder had ik eigenlijk nog nooit iets van NYX geprobeerd. Ik hoorde veel goede verhalen over de High Definition Blush in de kleur Taupe die ik vandaag voor jullie ga reviewen. 


De high definition blushes van NYX hebben een hoge definitie lichtgewicht die je gelijkmatig kan blenden. Het is een vibrerende zachte blush die een mooie gloed aan je gezicht moet geven. Er bestaan zeker 24 kleuren van deze blushes, maar Douglas heeft er online maar 13. Misschien dat er in de NYX winkel/schappen meer te krijgen is. Ik bestelde de kleur Taupe. 

De verpakking van deze blush is heel erg schattig. Het heeft een compact zwart doosje met aan de bovenkant een doorzichtige opening met het merk NYX erop. Aan de voorkant van het doosje zit een erg schattig strikje. Het is een simpele verpakking, maar toch wel leuk en doordat die zo compact is kan je het echt overal mee naartoe nemen. Het bevat 4,5 gram blush. 


De kleur Taupe is een mooie bruine kleur die een erg goed pigment heeft. Het merk NYX is dierproefvrij en deze blush is vrij van parabenen. Het poedert niet en wat ik gelijk al merkte is dat de blush erg zacht aanvoelde, precies hoe NYX de blush beschrijft. Ik had de kleur wel donkerder verwacht en twijfelde daarom enorm of het bij mij huid past, maar nu ik de kleur zo op mijn hand zie vind ik het een prachtige kleur. Zelf heb ik nog nooit een bruintint als blush gehad.


Het aanbrengen van de blush gaat gemakkelijk, het heeft een goed pigment, maar het is niet zo erg dat je een super goed moet uitkijken met aanbrengen, want het blend ook gelijk heel erg goed samen. De kleur past heel erg mooi bij mijn huid. Ik krijg er echt een mooiere gloed van in mijn gezicht. Gedurende dag blijft het ook erg goed zitten. 


Ik ben helemaal fan van deze high definition blush in de kleur Taupe en daarom zou ik zeker nog meer kleuren willen aanschaffen. Het heeft een goed pigment, poedert niet, blend goed en blijft gedurende dag erg goed zitten. 


NYX High Definition Blush €7,31 en is online te koop bij Douglas.

Heb jij een blush van NYX?

Geen opmerkingen