Kiko Milano - Smart Lipstick Intense Rose & Pencil Lip Gloss Wine Red

Een dag na tweede kerstdag hadden Saraya en ik afgesproken in Eindhoven om te gaan shoppen. Ik had er super zin in, want ik mistte Saraya al heel erg. Ik kocht een aantal dingen zoals o.a. een Double Colour Baked Blush, een Smart Lipstick in de kleur Intense Rose en Pencil Lip Gloss in de kleur Wine Red. De lipproducten ga ik vandaag voor jullie reviewen. 


Eindhoven is een erg leuke stad om te shoppen. Ik was er al een tijdje niet meer geweest dus ik vond het erg leuk om eens te gaan shoppen in die stad. Eindhoven heeft ook een Kiko en op die dag dat wij er waren was er best wel veel korting op een aantal producten. Wie houdt er nou niet van korting? 


 Smart Lipstick Intense Rose

Ik ben bekend met de smart lipsticks van Kiko, want ik heb er nog 3 van en tot nu toe vind ik ze erg fijn. Nummer vier die ik aan mijn stash mag toevoegen is de kleur Intense Rose. Een kleur die ik normaal niet zou kiezen, omdat ik vaak nooit zulke lichte roze kleurtjes koop. Maar ik stapte even uit mijn comfort zone en nam deze kleur mee. Wat betreft de verpakking vind ik de lipstick er erg basic uitzien, maar de werking is wat telt.

De smart lipsticks hebben een voedende textuur die makkelijk en goed kan worden aangebracht dit is mede dankzij de druppelvormige punt van de lipstick en het blijft daarbij ook erg goed op de lippen zitten die nauwkeurig word gedefinieerd. Er worden verschillende geavanceerde grondstoffen in de lipsticks gebruikt wat de textuur comfortabel, glad en verzachtend maakt. De sterk glanzende polymeren heven een puur glanzend effect, terwijl het delicate vanille-aroma het gebruik veraangenaamt.


De kleur Intense Rose zie je aan de linkerkant. Het pigment van deze kleur is ontzettend goed en je ziet gelijk de glans erin terugkomen waar ik het net over had. Ik merkte met het aanbrengen van de swatch dat de lipstick erg zacht aanvoelt.


Ook het pigment op mijn lippen is erg goed. Het is een ontzettend mooi en fris kleurtje voor de lente en zomer. De lipstick brengt erg fijn en gemakkelijk aan omdat het zo zacht is. Wat ik wel een klein minpuntje vind is dat je toch best wel wat lijntjes in mijn lippen ziet, maar niet heel extreem. De lipstick overleefd een drankje, maar moet zeker bijgewerkt worden na het benuttigen van een maaltijd of snack.


Pencil Lip Gloss Wine Red
Een lip gloss in een pencil vorm heb ik nog nooit gehad. Toen ik die in de winkel zag liggen zag ik een ontzettend mooie kleur Wine Red liggen. Er lag ook nog een tester en toen ik de kleur ging testen was ik helemaal verliefd. Zo een kleur heb ik nog niet in mijn stash. De Kleur Wine Red is eigenlijk wel duidelijk. Het is dus een wijnrode kleur. 

De lipglosspotlood heeft een niet te groot en niet te klein formaat. Je kan het makkelijk meenemen in je tas voor een weekendje weg of als je een dag weggaat. Deze lipglosspotlood heeft een extreem comfortabele textuurt en het bevat vitamine E voor anti-aging. 


Het pigment is echt super goed en ik merkte met het aanbrengen van de swatch de lipglosspotlood erg fijn is om te gebruiken.


Ik vind de kleur heel erg mooi en ook op mijn lippen heeft het een erg goed pigment. De kleur past goed voor de seizoenen herfst en winter. Na 1 laag zijn mijn lippen erg mooi gedekt. Je ziet geen lijntjes in mijn lippen en de kleur houdt het zeker aan tot een kleine snack en een drankje. Bij een grote maaltijd moet je de kleur wel weer bijwerken.


Ik ben ontzettend tevreden over zowel de lipstick en de lipglosspotlood. Ik had nooit gedacht dat ik een lipglosspotlood zo fijn zou vinden en daarbij had ik niet gedacht dat het pigment daarvan zo goed zou zijn. Daarnaast heb ik er ook niet veel voor betaald dus dat is al helemaal een groot pluspunt. De lipstick is een mooie kleur voor de lente en zomer en de lipglosspotlood is een mooie kleur voor de rest van de 2 seizoenen.


Voor de Smart Lipstick Intense Rose betaalde ik €1,90
Voor de Pencil Lip Gloss Wine Red betaalde ik €2,70

Heb jij lipproducten van Kiko ?


Geen opmerkingen