Mijn leukste aankopen van deze maand

Ik weet, de maand mei is nog niet om, maar ik ben niet van plan om nog meer te kopen i.v.m. met mijn budget dus ik wil jullie nu al mijn fijnste/leukste aankopen van deze maand laten zien. Kijken jullie mee naar wat ik allemaal gekocht heb?

Hema Hello Mirror Guess My Age Gezichtsolie €7,50
Het was tijd om een nieuwe gezichtsolie te kopen. Het was moeilijk zoeken om een dierproefvrije, maar toch redelijk budget gezichtsolie te vinden. Bij de Hema zag ik deze Hello Mirror Guess my age gezichtsolie staan. Ik had nog wat dingen nodig bij de Hema en ik had nog een VVV bon dus de keus was snel gemaakt. De olie maakt de huid glad en hersteld het vermogen van de huid. De olie is voedend. Het bevat een extra dosis vitamine F Forte, die je helpt je gezonde en jeugdige uitstraling te behouden. Ik ben het al even aan het testen dus binnenkort kunnen jullie een review verwachten.

Make-up Revolution Renaissance Glow
Make-up Revolution Renaissance Glow palette voorbij zag komen werd ik al gelijk verliefd op de verpakking. Het ziet er elegant uit en het bevat 2 poeders. Een voor het sculpten en contouren van het gezicht en daarnaast een om te highlighten. Contouren en sculpten doe ik niet vaak, maar ik kan de donkere poeder als bronzer gebruiken en zoals ik jullie weten hou ik van highlighters dus daar weet ik mij ook wel raadt mee.

Lush Toothy Tabs - Bling!
Lush Toothy Tabs Bling! stond hoog op mijn wishlist. Ik kocht deze toothy tabs bij de Lush in Gent. Ik had hier heel veel goede dingen over gehoord en nu ga ik het eens uitproberen. Binnenkort kan je een review verwachten. 

Primark Ps... 4 Dark Circle Eye Patches
Ik heb nog weleens last van donkere cirkels rondom mijn ogen en vooral als ik om 5.00 uur op moet en niet veel uurtjes heb geslapen. Bij de Primark zag ik deze 4 Dark Circle Eye Patches. Ik heb er een aantal meegenomen en ik ben benieuwd wat het voor mijn ogen doet.

Primark Parfum - Aquamarine
Saraya en ik waren aan het snuffelen bij de parfums van Primark. Ik vind dat ze een aantal lekkere parfums hebben en ik kocht er 1. De Aquamarine Eau De Parfum is een lekkere zoete maar toch frisse parfum die ik in dit seizoen wel kan gebruiken. 

Primark Kwasten

De Primark heeft de laatste tijd ontzettend leuke kwasten. De kwasten op de bovenste foto had Bernadet voor mij kunnen scoren. Ze zien eruit als de Unicorn brushes. Ik ben erg benieuwd hoe deze zijn. Op de foto hieronder zie je kwasten met een marmeren handvat. Saraya en ik waren er gelijk verliefd op en kochten dus dit setje kwasten. 


Beauty Is My Business Bag
Bij de Primark zag Saraya deze Beauty Is My Business bag liggen. Ze vertelde dat zij er ook een had en dit verdomd handig was voor je dagelijkse make-up in te doen. Deze beauty bag was afgeprijsd naar €2,- dus je snapt wel dat ik het niet heb kunnen laten liggen.

Flying Tiger Telefoonhoesje
Bij de Flying Tiger hebben ze ontzettend veel leuke hebbedingetjes. Natuurlijk zag ik weer een telefoonhoesje hangen.  Op de foto hier zie je het niet zo goed, maar het is een transparant paars hoesje met zilveren vlokken. Ontzettend leuk! Ik ben hoesjes verslaafd.

Wat voor aankopen heb jij de laatste tijd gedaan?

Geen opmerkingen