New in | 2 bikini's & 2 paar creeper sneakers

Soms is een keuze maken heel erg lastig en dan bestel je twee keer van hetzelfde, maar dan een andere kleur. Ik denk dat jullie dit misschien wel herkennen, maar ach dan ben ik wel gelijk klaar voor de zomer qua bikini's en schoenen! Ik bestelde twee bikini's bij de H&M en ik bestelde 2 paar creeper sneakers van Graceland bij VanHaren. 

Graceland Creeper sneakers van VanHaren
Twee dezelfde paar schoenen alleen dan een andere kleur, hoe origineel? Ik kon echt niet kiezen en omdat ze toch in de aanbieding waren bij VanHaren dacht ik, waarom niet?!?!?

Green

Toen ik bij VanHaren was zag ik deze schoenen staan, maar toen had ik ze niet gekocht. Eenmaal in de auto kon ik mijn gedachten er niet vanaf houden en toen besloot ik om ze online te bestellen. Je hoefde toch geen verzendkosten te betalen dus waarom ook niet. Ik ben de laatste tijd dol op deze kleur groen. Het ziet er erg stoer uit. Dit worden creeper sneakers genoemd, omdat ze aan de onderkant verhoogd zijn. Ik vind ze erg leuk om te dragen onder een ripped of ankle jeans, ze lopen erg lekker en zijn aan de bovenkant niet hoog dus perfect voor in de zomer!


Beige

Ook de beige kleur trok mijn aandacht. Deze kleur is ook perfect om in de zomer te dragen en goed te combineren onder veel outfits. Onder een jeans vind ik ze echt leuk, maar onder een rokje vind ik ze totaal niet staan. Ook dit paar loopt erg lekker. De schoenen waren nu €24,90 per stuk en dat vind ik een leuk prijsje voor schoenen. 


Bikini van de H&M
Ik had vorig jaar eigenlijk al een nieuwe bikini gekocht, maar die is alweer te klein. De laatste tijd ben ik natuurlijk bezig geweest om aan te komen en dat is goed gelukt dus ik had een nieuwe bikini nodig. Bij de H&M hebben ze online nu ontzettend veel leuke bikini's en ik koos twee dezelfde uit alleen dan een andere kleur. Natuurlijk kon ik weer niet kiezen net zoals bij de schoenen dus besloot ik om ze allebei te houden. Voor deze twee bikini's was ik €50 kwijt. Ik ben niet van plan om nog meer bij te komen, want ik heb mijn gewicht die ik wilde halen al gehaald dus ik kan hier wel een tijdje mee doen. Wat ik zo leuk vind aan deze bikini's vind is dat ze van die ruffles aan de zijkant hebben. Zeg ik dat goed ruffles? 

Heb jij al een bikini/badpak voor dit jaar?

Geen opmerkingen